Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 14:32 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

office 7 på engels - kan den laves om til dansk?

jeg har office 7, men den er på engelsk og vil selvfølgelig gerne, hvis den kan laves om til dansk?
er der een, som ved noget om det?
Avatar billede haverslev Novice
10. marts 2011 - 14:42 #1
Avatar billede Vandreren Novice
10. marts 2011 - 14:47 #2
Nå, kunne du ikke finde en dansksproget "office 2007 (pirat-download)"? ;)
http://www.eksperten.dk/spm/933625#reply_7746561
Avatar billede Jacob Brix Praktikant
10. marts 2011 - 14:48 #3
Du kan downloade en dansk sprogpakke mener jeg. Tjek Microsofts hjemmeside. :-)
Avatar billede haverslev Novice
10. marts 2011 - 14:56 #4
Så kan jeg da roligt smide et svar, hvis Jac0b kan få sig til det :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2011 - 15:37 #5
Hvis #2 er rigtig så giver det problemer Sprogpakken kræver Ægtheds bevis.
Avatar billede haverslev Novice
10. marts 2011 - 15:44 #6
Nemlig, så det får en ende helt automatisk :-)
Avatar billede Vandreren Novice
10. marts 2011 - 15:51 #7
Jamen, så lægger jeg da også et svar. ;)
10. marts 2011 - 19:15 #8
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2011 - 20:07 #9
Det er under alle omstændigheder ikke noget vi må hjælpe med hvis #2 er rigtig.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2011 - 20:13 #10
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2011 - 20:21 #11
#10 Nå ja det kan jeg da godt se nu.
Hvis det skal komme til at fungere skal man være mere kreativ end vi må komme ind på her.
Karise Larry's forslag er nok det bedste under alle omstændigheder.
Og så er det lovligt at bruge.
Avatar billede haverslev Novice
10. marts 2011 - 20:40 #12
Halloooo, der er da INTET ulovligt i det der er skrevet herinde, det korte af det langeer, at skulle det være at spørgeren har installeret en engelsk p*rat version, så kan der ikke installeres en sprogpakke som jeg f.eks linker til. - længere er den jo ikke :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2011 - 21:16 #13
Nej der er ikke foregået noget ulovligt herinde.
Ægtheds bevis er det det samme som Genuine Advantage Notification?
Avatar billede haverslev Novice
10. marts 2011 - 21:31 #14
Nej det er ikke det samme
Et ægthedsbevis er den label der er på f.eks CD/DVD æsken med windows/office eller den label der er på pc`ere med den installerede key.

Genuine Advantage Notificationer den elektroniske form for "ægthedsbevis", som du ikke kan komme uden om når du downloader fra MS$ siderne, som f.eks office udvidelses pakker.
Den tjekker ægtheden på de installerede programmer/kkeys
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2011 - 21:43 #15
Tak for info haverslev.
Har godt nok set på et tidspunkt at den skulle downloade en fil der hed det til min Office 2010 version, da jeg skulle hente de første opdateringer til office pakken.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 22:05 #17
til haverslev!

tak for dit svar. og smid lige et brev, så du kan få points!
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 22:08 #18
til vejmand!

hvorfor skriver du det link - min office 2007 er installeret efter mit printerproblem blev løst!
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2011 - 22:12 #19
Han har lagt et i #4 du kan bruge.
Resten bliver afvist hvis du kun vælger dette.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 22:18 #20
aner ikke hvad # betyder?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2011 - 22:21 #21
#4 = Indlæg nr. 4
Det er lagt som svar.

Jeg lagde linket, for at vise du selv oplyser det er en piratkopi du har installeret, ikke andet.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 23:12 #22
super-duper - så må det sp.mål være lukket
Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2011 - 23:17 #23
Ja, det er det da. Du gav bare point til #3 istedet for #4
:-)
Avatar billede haverslev Novice
11. marts 2011 - 08:00 #24
Tror der er en sammenhæng, sååå:
http://www.eksperten.dk/list/deltaget/Jac0b
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2011 - 08:03 #25
haverslev >> Den fik jeg ikke lige fat i????
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 08:16 #26
har oprettet et nyt sp.mål i sm. kategori: points til haverslev
så haverslev smid lige et svar til mit nye sp.mål så får du points - sender lige linket til dig!
Avatar billede haverslev Novice
11. marts 2011 - 08:37 #27
http://www.eksperten.dk/spm/933837

Reelt skulle du ikke afgive mere end de points der er afsat i dette spørgsmål, da den bruger der har fået de points uretmæssiget ved fejl, normalvis oprettet et Svar spørgsmal til den der retmæssigt skulle være tildelt pointsne :-)

vejmand> måske samme !
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 09:39 #28
du har helt ret - vejmand fortjener osse points

vejmand jeg opretter osse lige et svar til points til dig i samme kategori
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. marts 2011 - 10:04 #29
Dyb Dyb Undren????
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 10:49 #30
kan da godt være du undrer dig men jeg er kun ca. 14 dg. gl. herinde så er jo igang med at finde ud af hvordan jeg "tuder med de ulve jeg er iblandt!"
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2011 - 13:18 #31
Så meget bøvl for de stakkels point. Hvad vil i dog bruge dem til????
Enig i #29
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 14:08 #32
forstår ikke i bliver ved med at komme med kommentarer, da sp.målet forlængst er lukket!
Avatar billede haverslev Novice
11. marts 2011 - 14:11 #33
Nu er der jo 500 kommentarer til alt muligt, der ikke har med spørgsmålet som sådan at gøre, så helt nemt er det jo ikke :-)

Så sig da frem med jeres undren, skriv da hvad i undres over, istedet for at folk skal gætte sig frem med hvad i "fisker" efter - sværer er det vel ikke?.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2011 - 14:15 #34
Jeg fisker overhoved ikke efter noget som helst.
Jeg synes det er mærkeligt i "gider" bruge så meget tid (og 10 ekstra indlæg) på de skide 60 point.
Avatar billede haverslev Novice
11. marts 2011 - 14:18 #35
Tja, nu har jeg brugt en del af mine indlæg på "forklarende" ting, så hvis ikke der var andre ting i spørgsmålet, så var det jo afsluttet efter indlæg 1 :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 14:45 #36
til 220661
kommentar 31

jamen sp.målet ER afsluttet og der ER givet points, så der er ikke flere points at hente - se ovf. "svar accepteret"
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 14:47 #37
til 220661

undskyld - det var kommentar no. 34
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2011 - 15:01 #38
Jegerdiana
Jeg synes bare det var utroligt man ville bruge 10 ekstra indlæg, fordi du ved en fejl havde kommet til at acceptere et forkert indlæg (nr3 i stedet for 4). Hvad vil de dog med de point??
Det havde været nemme uden disse.
Jeg fjerner overvøgning af tråden her.
Avatar billede haverslev Novice
11. marts 2011 - 15:51 #39
For f*nden da, læs nu spørgsmålet igennem.
I kommer jo kun med kommentaret som "Dyb Dyb Undren????
og Så meget bøvl .."
Hvis I havde lidt i løgposen, så skriv I jo hvad der er jeres problem.

Skal man føle sig som forbryder fordi man forklare sig og når der så direkte bliver oprettet et points spørgsmål til mig, ja så er det sgu også galt.
Jeg forklare endda hvordan pointsne reelt skulle have været afleveret af Jac0b.

Jeg har f.eks selv fårt nogle points som poko1 reelt skulle have, jeg oprettede et points spørgsmål til ham -han lægge nok så fræk et kommentar "Du kan rende mig" - det er jo virkelig noget der giver der fremmer forståelsen.
Så Kom igen og forklar da spørgeren sammenhængen istedet for jeres mærkelige kommentarer  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2011 - 16:11 #40
haverslev >> Lad dem, de keder sig nok. Børneudsendelserne i tv er nok udgået pga katastrofen i Japan........
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 16:52 #41
ja vejmand - tror jeg sørme da osse!