Avatar billede Amorrr Nybegynder
09. marts 2011 - 20:26 Der er 4 kommentarer

Min router virker ikke ?!

Hej alle

Jeg kan ikke modtage trådløs internet via min router. Jeg kan se at router sende forbindelse, men jeg kan ikke modtage forbindelse til min pc. Der er en gult udråbs tegn på en ikon til internet !

hvad kan det være ?

TAK!
Avatar billede lzs Nybegynder
09. marts 2011 - 20:32 #1
Dur det med kabel?
Har det duet med trådløs tidligere?
Kan andre komme på det trådløse?
Kan du pinge din router?
Prøv en ipconfig /all i cmd og skriv resultatet her...
Avatar billede Amorrr Nybegynder
09. marts 2011 - 20:35 #2
den kan godt med kabel og jeg kunne sagtens køre med en anden trådløs forbindelse men ikke lige med min router..de to andre ting har jeg ikke prøvet endnu.
Avatar billede Expander Nybegynder
09. marts 2011 - 20:39 #3
Hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at genstarte din router til fabriksindstillinger :)
Avatar billede pstidsen Novice
09. marts 2011 - 20:47 #4
Det kender jeg godt... Der står "identificerer adgang", ikke?

Prøv at slukke routeren i 30 sek. til 1 minut.

hvis det ikke virker:
Lad pc'en stå og vente lidt.