Avatar billede LumberJackLJK Nybegynder
09. marts 2011 - 20:06 Der er 1 kommentar

Computer Freeze.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg skulle kalde overskriften men her kommer det:

Det foregår sådan at jeg har nogen programmer, hvor at når jeg kører det eller klikker åbner nogen ting inde i et program osv osv. så freeze skærmen for halvandet minut? Jeg har prøvet det før, men jeg kan bare ikke huske hvordan jeg fik det fixet. Jeg kan prøve at nævne et par af tingene:

1. Når jeg joiner en server på Ventrilo (Program der fungerer lige som skype, bare lidt bedre)
2. Når jeg åbner 'Venne baren' imens jeg spiller Counter Strike Source, hvilket kan være RIMELIG problematisk, hvis man sidder og spiller.
3. Et farve plugin kaldet 'Magic Bullet Looks' under redigerings programmet 'Sony Vegas 8'
4. Når jeg joiner en server på Teamspeak (Det samme som Ventrilo stort set)

Det er møg irriterende, og jeg kunne godt tænke mig at slippe af med det.

Jeg mener ikke at det er alle tingene ovenover, men nogen gode forskellige eksempler.

Hvis i kommer med et svar der fungerer få I point :)
Avatar billede Expander Nybegynder
09. marts 2011 - 20:44 #1
Jeg har selv har haft det problem. Jeg fandt ud af at det skyldtes at min internet forbindelse ikke kunne trække det tilstrækkelige..

Måske har du for mange program åbne, tjek eventuelt om dine ram, kan klare den trafik som du har :D