Avatar billede onlyteens Nybegynder
30. juli 2001 - 12:14 Der er 10 kommentarer

HJÆLP HASTER

Hej det kan godt være oversskrifen ikke lige er den bedste men jeg har brug for noget hjælp, jeg sidder lige nu på en bibliotekscomputer min egen computher ja, i ved når man opstarter den skriver den at der sidder en diskette i MEN DET GØR DER IKKE hvordan kan jeg bruge min com. igen? jeg vil ikke slette alle de ting jeg har på den altså formatere den.-.. er ikke computer ekspert så hjælp.!
Avatar billede x-masman Nybegynder
30. juli 2001 - 12:18 #1
Det ville nok hjælpe lidt hvis du satte lidt point på højkant. :o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. juli 2001 - 12:19 #2
Han har ingen :-)
Avatar billede sofficer Nybegynder
30. juli 2001 - 12:21 #3
kan du ikke bare reinstallere dit OS.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 12:23 #4
Det er der heller ikke noget at sige til...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=onlyteens&i1=0&i2=0&i3=0&i4=1&i5=0&i6=0&i7=0&i8=0&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0

onlyteens, du skulle se at få lært at bruge dine point med omtanke...
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. juli 2001 - 12:53 #5
Har du indstalleret ny hardware, rodet i bios, eller andet som kan lede os på sporet af dit problem
Avatar billede handmade Nybegynder
30. juli 2001 - 12:55 #6
Nødhjælp: Tryk del eller F1 eller Esc når din maskine viser første skærm efter du har tændt den. Gå dermed i BIOS og i første menupunkt disabler du 3.5 inch drive. Så skulle maskinen gerne starte uden diskettedrev. Så må du kigge på problemet når du har fået liv i maskinen...
Avatar billede pyroz Nybegynder
30. juli 2001 - 13:24 #7
Helt ærlig nanog, pelkjaer og x-masman. Hav dog lidt værdighed her på Eksperten og hjælp. Det er sq da utroligt, at der skal point til før i gider at hjælpe. Så er det da bedre det handmade forsøger at sige.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 13:34 #8
pyroz, det var såmen ment som en venlig opfordring til at bruge point med omtanke. Når man ikke har mange point, er det en smule voldsomt at brænde 305 point af i et enkelt spørgsmål.

Jeg tror ikke du kan finde et eneste spørgsmål hvor for lidt point har været motivation til at jeg ikke vil hjælpe.

NanoQ
Avatar billede x-masman Nybegynder
30. juli 2001 - 13:53 #9
->Pyroz

Jeg har fuldtændig samme holdning som dig, og behøver ikke point for at hjælpe.

Men kig en gang på overskriften.

Hjælp haster!

Det plejer at hjælpe med hastigheden, hvis du sætter 100 point på højkant.

Så lad være med at dømme folk så hurtigt! :-)
Avatar billede computerexperten Nybegynder
30. juli 2001 - 20:48 #10
Hvis du køre Windows 98 SÅ skal du få fat i en Windows 98 start diskkete og indsætte den også starte disketen... hvis den så starter op skriver du \"C:\" også skriver du \"Format C: /s\" ....

Håber det hjælper !!!