Avatar billede anden220 Nybegynder
09. marts 2011 - 09:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg optage digital tv?

Hej,

Jeg har en gammel sony hdd optager, som tillader mig at optage analoge kanaler, men jeg kunne godt tænke mig at købe en ny Hdd optager, så jeg kan optage de nye digital kanler såsom DR-HD DR Updtae osv.

Er det muligt? og er der nogle optagere i kan anbefale, de behøver ikke at være tilgengælige i danmark.
Avatar billede Blandy Praktikant
09. marts 2011 - 10:57 #1
du skal bare have en dvd optager med indbygget dvb-c/t som kan tage mpeg 4 format.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. marts 2011 - 12:44 #2
Der er en fra Samsung mener at den har nr. 8200
Avatar billede anden220 Nybegynder
10. marts 2011 - 21:30 #3
Så kan jeg optage tv 1000 og kanal digital med en dvd-c/t tuner?

og har i nogle forlsag til nogle gode nogen, måske med egen erfaring?
Avatar billede Jensen DK Novice
11. marts 2011 - 07:37 #4
Samsung Harddisk optager er nok det bedste på markedet lige nu, den koster i Bilka / EL Giganten ca. 2700,00kr. der skulle også kunne sættes CA. modul i, så man kan bruge programkort, og optage betalingskanaler.
Avatar billede trav4u2 Novice
11. marts 2011 - 12:32 #5
Samsung 8200 er ikke bare den bedste på markedet, det er også den eneste pt. med mpeg4 - bortset fra Samsungs andre modeller, som er lidt mere kostbare.

Wupti har den pt. til 2.500
http://www.wupti.com/Produkter/160471_%28Wupti%29.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=partnersite

Men du skal være klar over, at du IKKE kan optage på DVD'en; så en anden og billigere mulighed kunne være, at købe en digital mpeg4 boks og slutte den til din nuværende harddiskoptager.
Avatar billede Jensen DK Novice
11. marts 2011 - 12:48 #6
Hvorfor kan man ikke optage på DVDen???? min kan godt.
Avatar billede trav4u2 Novice
11. marts 2011 - 13:22 #7
Avatar billede Jensen DK Novice
12. marts 2011 - 13:14 #8
Misforstod lige din kommentar andg. DVD, jeg bruger hvis der skal brændes en skive en ekstern video DVD fra Aldi, som blev købt for ca. 3 år siden og hedder Magnum.
Avatar billede anden220 Nybegynder
13. marts 2011 - 12:28 #9
tak, hvordan kan jeg give de 60 point?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. marts 2011 - 12:52 #10
Den som skal have point beder du om at lægge et svar, efterfølgende sætter du flueben i firkanten under det farvede svar oppe til højre, går så ned til venstre og acceptere svaret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket.
Avatar billede anden220 Nybegynder
13. marts 2011 - 15:02 #11
silbidor kan du så ikke lægge et svar, så jeg kan give dig point´ne
Avatar billede Jensen DK Novice
14. marts 2011 - 07:56 #12
Ok er hermed gjort.