Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2011 - 23:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen logger ind på min messengerkonto!

Som overskriften siger, er der nogen, der har adgang til min messengerkonto, men som om, det ikke skulle være nok, er der også blevet tilføjet en alternativ email under mine kontooplysninger (Jeg har selv været så dum, at jeg aldrig har fået tilføjet én). Problemet er, at jeg kan ikke slette denne emailadresse uden, at der automatisk bliver sendt en mail til adressen. Hvad gør jeg?

Den fortvivlede...
Avatar billede Nereos Nybegynder
09. marts 2011 - 09:05 #1
Start med at tilføje en ekstra email.
Skift adgangskoden.
Slet den alternative ekstra email som nogen har tilføjet.

Den eneste måde det her har kunne ladet sig gøre er at de har kunne gætte din kode på en eller anden måde.
Avatar billede RasWol Nybegynder
09. marts 2011 - 09:07 #2
Bedste bud jeg har, er at sende en e-mail til MSN og forklar dem problemet. Det er en knald god ide at sende nogle informationer med som kun ejeren af messengerkonto kender til, således at de ved at det er den faktiske ejer som efterspørger hjælp.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. marts 2011 - 09:16 #3
Du har garanteret indtastet dit msn login på en side, som har fristet med tilbud ala:
Se hvem der har slettet dig, se alt muligt om dine msn venner etc.
Det er meget brugte til at lokke brugernavn og kodeord ud af godtroende brugere.
Alternativt kan du have en virus, som har opsnappet det.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2011 - 09:25 #4
Men vil det sige, hvis jeg tilføjer en ny email, skifter min adgangskode, og efterfølgende sletter den email, der er blevet tilføjet, så kan "personen" med uautoriseret adgang til min konto ikke bare logge på igen vha. den mail, der bliver sendt til "ham"?
Eller er jeg nødt til at få Windows Live folkene til at gøre et eller andet ved min konto?
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. marts 2011 - 09:41 #5
Hvis du sletter email tilknyttet din konto du ikke kender og skifter kodeord.
Så burde du have din konto for dig selv igen.
Hvis de også bruger disse secret spørgsmål ala:
Hvad hedder din mor? (Mona)
Så skal du også lige tjekke der ikke er rodet med det.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2011 - 09:47 #6
OK, tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2011 - 10:02 #7
Det virkede desværre ikke. Jeg er nødt til at bekræfte, at jeg vil slette den alternative email igennem den mail, som jeg jo ikke Du har føjet sinebulljensen@gmail.com til din konto, men det skal bekræftes, før du kan bruge det til nulstilling af adgangskoden, kan heller ikke tilføje en ny mailadresse, får svaret:

Du har føjet sinebulljensen@gmail.com til din konto, men det skal bekræftes, før du kan bruge det til nulstilling af adgangskoden.

Følg det link, vi har sendt til disse e-mail-adresser, for at bekræfte.

go2skribent@yahoo.dk (den "fremmede mail")