Avatar billede Mikkel1234118 Nybegynder
08. marts 2011 - 21:56 Der er 2 kommentarer

Hente video fra en hjemmeside:-)

Hej alle sammen jeg har et spørgsmål som jeg gerne vil give max point for vis i ved det. er  det muligt at hente en video for en hjemmeside f.eks vis man går ind på dr. og der er et video klip man ikke kan download. er det så muligt at hente den?

Hilsen MIKKEL
Avatar billede madand Nybegynder
08. marts 2011 - 22:10 #1
Jeg ved ikke om det er lovligt..
Men du kan starte med at hente Fiddler og se om du kan finde nogle URL'er til nogle film, men jeg tror ikke du skal regne med det er sådan lige til.

Ellers skal du have gang i noget recording software af en art
Avatar billede milter Ekspert
08. marts 2011 - 22:15 #2
Prøv at læse her om lovligheden af det, du ønsker hjælp til:

http://www.kum.dk/da/Infokiosk/Film/Digital-kopiering/Hvad-ma-du/