Avatar billede dirne Nybegynder
08. marts 2011 - 20:47 Der er 1 løsning

Drupal-udvikler søges

Hej

Jeg søger en fleksibel Drupal-udvikler til videreudvikling af en allerede eksisterende hjemmeside. Siden jeg skal bruge hjælp til, er allerede lavet i Drupal af en konsulentvirksomhed. Jeg har dog brug for en person med Drupal kendskab, så jeg hurtigt kan få implementeret ændringer. Det går ganske enkelt for langsomt når konsulentvirksomheden skal inddrages.

Hvis du synes det lyder interessant, så smid mig en mail på soerenb@gmail.com.

Vi snakkes :)

/Søren
Avatar billede lars_ Nybegynder
04. april 2011 - 16:51 #1
Hej Søren,
Jeg kan godt hjælpe dig med drupal. Jeg har 2-3 års erfaring med systemet, og har blandt andet lavet en større opgave for en musikskole.

Jeg kan kontaktes på salg@lfweb.dk

Med venlig hilsen

Lars Nielsen
LFWeb