Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2011 - 21:59 Der er 2 kommentarer

billeder på forsiden

Jeg har høret noget omkring at man kan lave sådan at der køre billeder på forsiden hele tiden mellem 2-3 billeder med javascript. :) hvordan gøre jeg det ?
Avatar billede Junkuhn Nybegynder
08. marts 2011 - 13:04 #1
Du kan bruge jQuery.

Hvis du roder lidt rundt på nettet og søger efter en jQuery Slider så burde du finde noget som er nemt at bruge.

Du kan evt. søge efter.

jQuery Slider
Everything Slider
Easy Slider

Happy hunting. :)
Avatar billede webroot Nybegynder
17. marts 2011 - 15:21 #2
hvis det er en image rotater du er på udkik efter så kan jeg anbefalde : http://jquery.malsup.com/cycle/