Avatar billede skaarup75 Nybegynder
07. marts 2011 - 10:27 Der er 1 løsning

Facebook sider - Default landing page

Hej

Jeg administrerer en lille firmaside på Facebook. www.facebook.com/Limfjordsteatret. Her har jeg oprettet en fane, der hedder "Lige nu". Den vil jeg gerne have besøgende til at lande på, når de følger ovenstående link, men det kan jeg ikke få til at virke. Uanset hvilket faneblad jeg vælger at folk skal lande på, viser den væggen i stedet.

Jeg har en mistanke om at det er en "bug" i selve Facebook, som kom da jeg opdaterede til et nyt layout, som alle skal gøre inden 11. marts.

Er der nogen, der har et bud på dette?

Mvh. Claus
Avatar billede skaarup75 Nybegynder
07. marts 2011 - 11:36 #1
Hm... Det virker sgu alligevel. Jeg ved ikke hvad der gik galt for mig dér ...