Avatar billede nicolaioster Nybegynder
06. marts 2011 - 16:34 Der er 3 kommentarer

Host filer

Jeg leder efter et dejligt simpelt program, hvor jeg kan hoste mapper på min computer - så de bliver tilgængelige på nettet.

Det skal helst fungere sådan at hvis jeg vælger at hoste en mappe hvor der ligger et par video-filer i at dem der går ind for at se dem, at de så ikke skal hente filerne ned - men at de bare kan streame fra min computer.

Det er en windows computer som skal hoste. Jeg har let længe på nettet - så det kan sgu godt være at det er mig der er blind.

Men på forhånd tak :)
06. marts 2011 - 16:40 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Kører du igennem en RouterBox ? Og har du 'adgang' til den ?
Avatar billede nicolaioster Nybegynder
06. marts 2011 - 16:47 #2
Jeg kører gennem fibernetbox - har adgang til alt
Avatar billede nicolaioster Nybegynder
06. marts 2011 - 16:49 #3
Og det er forresten WIN7