Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 10:53 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Brugervenlighed

Hejsa. Jeg vil gerne lige have jer til at chekke bruger venligheden på min side: http://www.lottes.dk/alljunk
Og i må også gerne smide en kommentar til min fukny flash animation

Hilsen Lasse
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:55 #1
flash --> moj sej..:)
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:56 #2
Brugervenlighed --> det med junkmail. Det skal uddybes - betyder det at man bare får tilsendt en helmasse lort eller er man beskyttet i mod det....!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:56 #3
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:58 #4
hmm..... hvorfor oprette to gange...?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 10:58 #5
Siden er meget rodet og uoverskuelig.

Jeg savner en iøjnefaldende beskrivelse af hvad siden egentlig drejer sig om.

Dine pixelerede overskrifter i menuen passer ikke til resten af layoutet.

Din flashting er ligegyldig og distraherende.

Link til \"Dum Kat\" fungerer ikke

6@13

NanoQ
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. juli 2001 - 11:00 #6
her en ting at sige: www.tomsnak.dk
Den minder meget om den synes jeg, både indhold og design....
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 11:02 #7
NanoQ --> jep -  man fatter overhoved hvad siden skal gøre godt for, ingen rigtig \"profil\" jeg giver også 6@13
Jeg synes overhovedet ikke at noget layout passer sammen...
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 11:02 #8
jkmedia --> jep
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:05 #9
Det står da ikke på tomsnak.dk hvad den side handler om...!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. juli 2001 - 11:06 #10
lassekristensen>> Næ, men den har da også alt muligt junk.......
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 11:09 #11
ja, men du ligner stadig meget... Prøv at se på flash animationen - du har bare en mand på. For ikke at tale om skriften og logoet. jeg ville passe meget på med at ligge den på nettet.. (selv om den allerede er det)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 11:09 #12
Tomsnak er bestemt heller ikke hvad jeg vil kalde en flot designet side. Den er også rodet. Men dog noget mere stilren.

Det haler yderligere ned på karakteren, at dit site er en direkte rip-off af tomsnak. Selv flashtingen giver jo associationer til tingesten på tomsnak. Omend der ikke er nogen \"mand\"...
Avatar billede dumdum Nybegynder
30. juli 2001 - 11:12 #13
hehe de er sku nøjagtig ens ;-) (altså TomSnak og den anden åndede side)

Godt arbejde, selvstændighed frem for alt!

SÅDAN!
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:16 #14
Har i så kigget ude til højre, så vidt jeg husker har tomsnak IKKE sjove tekster!!
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:17 #15
og de har heller ikke afstemninger
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:20 #16
Hvordan definere i en god og brugervenlig side??
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. juli 2001 - 11:20 #17
jeg siger heller ikke at de er helt ens, det er bare \"overskrifterne\" ude til venstre (menuen) som er ens, og de røde felter over hver enkel kolonne, og så har begge to sådan en mærkelig vandring, som lyser engang imellem!!!!!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. juli 2001 - 11:21 #18
let og lige til at går til...En side hvor selv et tre-årig barn kan finde rundt på den, uden at skulle tænke for meget!!!!!
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:22 #19
Jeg skal lige huske at sige at jeg har hentet inspiration hos mtve.com og ikke tomsnak.dk
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:22 #20
Nu er det jo ikke lige alle 3 årige børn der kan læse!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. juli 2001 - 11:25 #21
du skal heller ikke tage det bogstavligt!!!!!
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:27 #22
Har lige givet dig 10 point for at skælde mig ud *GG*
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. juli 2001 - 11:29 #23
jeg skælder dig sku ikke ud, du spør\' og jeg svarer!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 11:30 #24
Jeg vil gerne vide hvorfor mit svar blev afvist?
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:41 #25
Fordi han svarede på de spørgsmål jeg stillede bagefter!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 11:44 #26
Du skal give point til dem der svarer på dit første spørgsmål.

Stiller du spørgsmål efterfølgende, må du enten forhøje pointtal, eller oprette nyt spørgsmål.

Så jeg er ikke tilfreds.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 12:15 #27
hmm..
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. juli 2001 - 14:14 #28
Såvidt jeg kan se deep-linker i til andre menneskers videoclips på deres server.

Båndbredde koster penge, så det kan de gpdt gå hen og blive trætte af.

I kan bede folk om at oplyse deres eget navn. Men pas på med at bede dem oplyse navn og email på deres venner. (jævnfør registerloven skal der klart og tydeligt gøres opmærksom på alt hvad sådanne oplysninger vil blive brugt til).

NR4.7 har problemer når vinduet resizes, ikke alt bliver gentegnet.

klart og overskueligt og ikke en side jeg vil besøge igen.

mvh JakobA