Avatar billede knallertjoe Praktikant
06. marts 2011 - 08:38 Der er 4 kommentarer

Knap i Joomla

Hej med jer.

Jeg sysler med hjemmesiden:
http://rikke.sidsteojeblik.dk/
som er lavet ud fra templaten:
http://www.themza.com/joomla/christmas-spirit-template.html

Mit spm er:
Hvordan får jeg aktiveret knappen i banneret "tilmeld nyhedsbrev" således at det linker til en underside. Det er altså ikke hele banneret der skal linke, men kun det område hvor knappen er.

p.f.t.
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 11:12 #1
Har lige kigget en smule på det (kender ikke Joomla), og uden at være helt sikker, tror jeg du skal lave et billede mere og få til at være samme sted og så sætte et link på det nye billede. Ellers skal der være noget i Joomla.
Avatar billede serverservice Praktikant
06. marts 2011 - 12:47 #2
Som alle andre CMS bruger du link knappen i editoren og tilføjer din url -. enten til den side eller endnu bedre til den funktion i joomla med nyhedsbrev.

Du kan tilføje den funktion i joomla f.x modules
Avatar billede serverservice Praktikant
06. marts 2011 - 12:54 #3
Håber det bare er en demoside du arbejder på - ellers kan det godt opfattes amatør agtigt med alt dit indbyggede standard indhold i Joomla.
Joomla kører allerbedst og hurtigst uden sample data da databasen vil være ren og minimal.
Umiddelbart får du nok bedste resultat ved at henvende dig til et bureau og få et tilbud - så du får en total løsning på hjemmeside og noget som er færdigt og funktionelt - ellers kan du bruge de næste 3 mdr op til 2 år før du har hvad du ønsker. ..bare et godt råd herfra. ...Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
11. juni 2011 - 10:33 #4
Måske du skulle finde et support firma der kan hjælpe dig med CMS i Joomla . Det tager ikke 3 måneder at oprette en link knap men 5 minutter.