Avatar billede Expander Nybegynder
05. marts 2011 - 21:23 Der er 7 kommentarer

Ipad / Iphone 4

Hej!

Jeg sider og surfer lidt rundt på nettet, og ser at man kan "jailbreake" sine apple produkter. Jeg ville lige hører om det er nogen som har erfaringer med at gøre dette. I det tilfælde, kan du/i så nævne nogle eksempler på at det skulle være bedre ...
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. marts 2011 - 21:26 #1
Det at jailbreake giver en speciel fordel, at du kan installere programmer der ikke kommer fra App Store.

Der er muligvis andre fordele, men det er den mest markante.
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2011 - 21:32 #2
Der er en masse apps/ temaer og muligheder med en Iphone der er jailbreake.

Har ikke fortrudt det. Virker kanon.
Avatar billede Expander Nybegynder
05. marts 2011 - 22:22 #3
Jeg har bare læst på mange hjemme sider at der ikke findes et permanent "Jailbreak" på 4.2.1 firmware.. Ved permanent menes, at produktet skal jailbreakes hver gang man slukker produktet.
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2011 - 22:43 #4
nej min kører 4.2.1 og ingen problemer.
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2011 - 22:46 #5
Avatar billede egonspock Seniormester
07. marts 2011 - 07:20 #6
Lige to ting:1) 4.3 kommer på fredag og hvad den gør ved jailbreakede telefoner ved vi endnu ikke og hvornår der ligger en jailbreak, der virker med den ved vi heller ikke, men det plejer at gå stærkt. 2) Bagdelen ved at jailbreake er lidt på samme måde som at smadre låsen på sin hoveddør: man kan altid komme ind, men det kan naboen også hvis han ved at den er åben. 3) en "fordel" ved jailbreak er at man kan starte programmer, der kan starte nogen fine baggrundsprocesser, man ellers ikke ville få lov til. Det kan gøre telefonen ustabil i drift. Og det kan sågar bare være et uskyldigt spil, der ikke er kodet ordentligt. Men er man med på det, og kan håndtere de problemer man får med, så er det jo også fint.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
09. marts 2011 - 12:13 #7
Har selv gjort det på min ipod, synes det er lidt sjovere når man selv kan bestemme hvordan ens enhed skal se ud med temaer osv.
Folk er ret kreative derude på indianernettet, så der er mange temaer der er ret omfattende.

se eventuelt her.
http://modmyi.com/forums/iphone-4-new-skins-themes-launches/747442-teaser-dezire.html