Avatar billede hadro Novice
30. juli 2001 - 09:58 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆLP....Jeg har slettet noget...

Jeg har slette noget på mit NT server....den røg også ud af \"skraldespanden\" på skrivebordet....kan jeg redde den....??
Jeg har ikke nogen Un-delelte programmer installeret....
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:02 #1
det kommer STÆRKT an på hvad det er du har slettet!!! Der findes firmaer som tager penge, mange penge for at fx unformat din harddisk, men til til det ved jeg sgu ikke! I teorien er det muligt at få fat i dataen igen, men det kræver meget kendskab til det - og så ved jeg ikke om man kan det med NTFS???
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:04 #2
har du ikke en backup at den sidste kendte og fuldt funktionelle opsætning - hvad er det du har slettet?
Avatar billede tkl83 Nybegynder
30. juli 2001 - 10:07 #3
du kan godt få dine data\'er tilbage, som thaufer siger der ligger en ovre i norge som kan det men det koster ca 10.000 bare for at se på den og så et eller andet helt svimlende hvis de skal lave den...........
men dine data\'er ligger jo magnetisk og kan ligge på din harddisk indtil du har overskrevet den ca 5 gange
håber det hjalp lidt
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:10 #4
tkl83 --> nemlig, men det er stort set umuligt at få den data tilbage uden at få de firmaer til at klare det. På FAT16 og FAT32 er det lidt \"nemmere\", men NTFS er vist lidt af en udfordring..!
Hadro --> du må da have en backup???
Avatar billede hadro Novice
30. juli 2001 - 10:14 #5
JA...OK......så vigtig er den fil nu altså heller ikke......det er bare en mail fil.....og ofre 10.000 det er jo nok lige i overkanten på en 1 mb fil.....

Er der ellers nogle forslag.....
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:19 #6
nååå, nej ellers ikke nogle forslag.
http://www.easydos.com/messages/2946.html
jeg ved ikke om det er til hjælp??
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. juli 2001 - 10:35 #7
Der findes ingen freeware programmer som kan lave den slags, men skulle du være en person med (rigtig) mange penge på lommen, så findes der programmer der kan gøre det. Men skulle du investere i et sådan program er der stadig ingen garanti for at du kan undelete filen
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2001 - 10:44 #8
prøv og kig her http://www.eksperten.dk/spm/92161

kan være du kan bruge det til noget
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 11:12 #9
hvad med powerquest secondchance ????
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 11:12 #10
svar
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 11:12 #11
Avatar billede darkside Nybegynder
30. juli 2001 - 11:22 #12
Ellers har jeg et prog der kan gøre det, bruger det meget i mit daglige arbejde, det kan redde data fra en disk der har været formateret 20+ gange
Avatar billede darkside Nybegynder
30. juli 2001 - 11:23 #13
Det kan også klare NTFS systemet, reddede 20 gb data fra en Win2k NTFS disk
Avatar billede hadro Novice
30. juli 2001 - 13:04 #14
Glem det......Jeg har en backup af filen alligevel...undskyld bøvlet....
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. juli 2001 - 13:29 #15
Damm.......\"Hader\" personer der får hjælp, og derefter pisser folk af med at score pointene selv
Avatar billede hadro Novice
30. juli 2001 - 14:49 #16
Ja....skal jeg give point til noget besvarelser som ikke har hjulet mig???.............
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 15:06 #17
hvorfor helvede opretter du et HJÆÆÆÆLLLLPPPP spm når det slet ikke er så hjælp???!?!?!?!?! *knold*
Avatar billede iziqio Nybegynder
31. juli 2001 - 17:02 #18
DARKSIDE kan du hjælep mig ???http://www.eksperten.dk/spm/93837 ANDRE ???
Avatar billede adagio Nybegynder
01. august 2001 - 00:56 #19
hey Hadro, Thaufer svarede så rigtigt, da han spurgte om du havde en backup liggende og det havde du!?! Så derfor er det vel fair at Thaufer for pointene, eller i hvert fald nogle af dem!

Havde han ikke sagt det havde du måske ikke kigget i dine backups :(
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
01. august 2001 - 00:59 #20
100% enig..............slip pointene min ven :-)

Godt set adg