Avatar billede pnr Nybegynder
30. juli 2001 - 09:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med HP officejet i win 2000 part 2

Jeg har nogle problemer med min HP OfficeJet G55 i Win 2000. Når man har installeret det software til Officejetten skal der være et program der starter sammen med Windows. Det program fryser ca. hver anden gang jeg starter maskinen. for det er meningen at der skal komme en ikon nede ved siden af uret som fortæller hvad printeren laver (og den kommer kun ca hver anden gang). Når den ikke er der og jeg så slukker maskinen kommer der et vindue der fortæller at det program til printeren ikke svarer. Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre ved det? Jeg har installeret driver til win2000! Nu har jeg også prøvet at installere service pack 2 til Win2000, og det virker stadig ikke.
Avatar billede tkl83 Nybegynder
30. juli 2001 - 10:13 #1
prøv evt. at kontakt din forhandler jeg har ikke hørt om det før :(
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. juli 2001 - 12:21 #2
Har du stadig problemer, den du har liggende ved højt. er en watchdog og dem er win2k generelt utilfredse med.
Jeg har en Umax scanner og programmet til den lægger også en watchdog der, når jeg så aktiverer den kan jeg ikke gøre noget før jeg bruger Ctrl+Alt+del og frigør processen, så jeg har smidt den ud.
Avatar billede pnr Nybegynder
30. juli 2001 - 12:36 #3
Min forhandler ved ikke noget :-(
Og jeg har ikke mere garanti på produktet, så HP vil have penge for at hjælpe mig
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. juli 2001 - 12:40 #4
Måske har Microsoft et svar på problemet, så du skal finde deres FAQ site og se om de har taget problemet op!
Avatar billede pnr Nybegynder
22. september 2001 - 08:45 #5
Det er Norton der laver konflikt med min printer ;-(