Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
03. marts 2011 - 18:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kopierer mellem 2 regneark i excel 2010

Hej allesammen.
Jeg har et regneark der er delt op i 1 fane for hver måned,jeg kunne godt tænke mig at lageret når måneden er færdig kunne overføres til næste måned,som det er nu prøver jeg at kopierer fra en mdr. til næste,men den tager formlen,jeg ønsker kun det tal der står i cellen ført over til næste mdr. og ikke formlen,er der en måde at gøre det på.
På forhånd tak
torben
Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
03. marts 2011 - 18:42 #1
det er ikke kopiering mellem 2 regneark,men mellem 2 faneblade i det samme ark.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2011 - 18:47 #2
=Ark1!A1
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2011 - 18:49 #3
Hvis det skal gøres manuel: Højreklik på cellen der skal kopieres -> Kopier -> højreklik på cellen som værdien skal indsættes i -> Indsæt speciel -> Værdier
Avatar billede torbenlind1 Nybegynder
03. marts 2011 - 19:29 #4
Hej vejmand.
Jeg har prøvet begge 2 og det virker perfekt,så er det jo op til en selv hvad man synes om.
Tak for hjælpen.
Point er dine.
torben
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2011 - 19:31 #5
Velbekomme, og tak for point.  :-)
Avatar billede DK-nme Nybegynder
05. marts 2011 - 15:45 #6
...og hvad hvis det blot er variabel-tekst, såsom et ukendt navn, der skal kopieres?

Mvh Lukas