Avatar billede safri2 Nybegynder
30. juli 2001 - 09:07 Der er 6 kommentarer

MHz

Hej, I øjeblikket har jeg en PIII 600MHz, og en 250Watt strømfosyning. Jeg skal ud og købe 1 GHz PIII, men skal jeg så også have en større strømforsyning?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 09:09 #1
Jeg vil anbefale dig en 300watt psu. Men du burde også kunne køre med din nuværende. Prøv før du skifter. Du ødelægger ikke noget ved det.

Er strømforsyningen ikke kraftig nok, vil du typisk opleve problemer med cd-rom drev, eller få et ustabilt system. Er dte tilfældet, køber du ny.

NanoQ
Avatar billede jaqalou Nybegynder
30. juli 2001 - 10:26 #2
jeg mener at det er ved 750MHz at man siger at det vil være en god ide at have en 300 Watts strømforsyning!

jaqalou
Avatar billede cny Nybegynder
30. juli 2001 - 11:34 #3
Har du prøvet at se på Intels hjemmeside, hvilken PSU de anbefaler til deres PIII 1Ghz ????
Avatar billede zhark Nybegynder
30. juli 2001 - 11:41 #4
Jeg mener så det... laaangt hen af vejen er vildt overdrevet med de 300W, jeg køre 1Ghz T-bird på 250W og 30GB HD - absolut ingen problemer! Det er nok mere et spm. om hvor meget andet (flere store HD/brænder m.m.).
Men - ved et evt. \"naturligt\" skift af kabinet ville jeg nok vælge et med 300W. problemet er at en \"løs\" PSU næsten koster det samme som et kabinet MED PSU.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 11:47 #5
ganske enig med zhark
Avatar billede tommyh83 Nybegynder
31. juli 2001 - 21:44 #6
Jeg ville nok købe ny det er meget rat hvis man ny vil opgradere med en masse stuff.
350W SUPER PSU for 477 + fragt hmmm ikke vildt dyrt.....

http://kylning.com/product_info.php?cPath=3_32&products_id=95

husk prisen er svensk med du kan ændre den til dansk...