Avatar billede Cre8ive Nybegynder
02. marts 2011 - 13:05 Der er 1 kommentar

Søger php programmør /udvikler

Jeg søger en fast freelance programmør der har styr på sine sager. Der er tale om assistance til et enkeltmands mediebureau, hvorfor der vil forekomme mange varierende opgaver og du vil stå i direkte dialog med undertegenede igennem opgaverne.

Der er altså kort fra tanke til handling.

Det er en fordel hvis du har kendskab til diverse OS E-commerce løsninger, dog ikke et krav, hvis du er dygtigt nok til at wireframe er irellevant for dig.

Wordpress kendskab og udvikling hertil er ligeledes en fordel.

Jeg har 2 åbne opgaver pt, som den nuværende programmør ikke har tid til at løse, så jeg har brug for assistance ASAP og du skal kunne starte med det samme.

Kontakt gerne med eventuelle referencer.

Jeg ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede rema Nybegynder
02. marts 2011 - 15:15 #1
Hej Cre8ive

Du er velkommen til at kontakte mig på opgavermmm@gmail.com

Mvh