Avatar billede kelderkold Nybegynder
02. marts 2011 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mange domæner

jeg har et projekt igang hvor jeg skal indkøbe ca. 100 domænenavne, de skal alle pege på den samme side med en onlineshop.

Men hvor kan man billigst* købe så mange domæner og hvor kan man billigst 'hoste' dem med viderstilling til onlineshoppen.

*jeg har set priser fra ca. 50,-

kan noget som gratisDNS hoste dem gratis hvis man køber domænet andet steds?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2011 - 11:59 #1
Der hvor du køber dem vil man kunne pege dem på GratisDNS og så skal du bare selv stå for at opsætte dem alle hos dem og pege dem hen på den rigtige side.

Vi har priser fra de 50 kroner alt efter hvilekt domæne det er, hvis du vil ahve en liste med priser, så kan du skrive til osj@device.dk så kan vi se nærmere på det.

Men så skal jeg vide hvilke domæner vi snakker, er det primært .com, .net, .dk osv. eller er vi mere landespecifikke, det må du gerne angive i mailen, da det ikke er alle vi sælger så mange af og derfor ikke har som standard på vores liste.
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. marts 2011 - 22:11 #2
Hej

Jeg bruger selv www.intergate.dk og bruger dem til en del domæner. Da jeg skulle bruge en del domæner skrev jeg til dem og fik et "godt" tilbud.

Du kan evt prøve dem. Jeg har været yderst tilfreds med dem.
Avatar billede kelderkold Nybegynder
17. marts 2011 - 09:13 #3
it-dk
dit svar er det billigste, så læg et svar og på point.
takker
Avatar billede it-dk Nybegynder
17. marts 2011 - 17:43 #4
Hej

Her kommer svar. Godt du kunne bruge mit svar :-)