Avatar billede hitman3k Nybegynder
01. marts 2011 - 04:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printer går i kuk efter genstart

hej

Jeg har en oki C5600 som netværksprinter, har et problem efter jeg har fået en ny computer med windows 7 Home Premium.

Hver gang jeg genstarter så går min printer i kuk jeg skal ind og ændre hvilken driver den skal bruge hvis jeg før genstart brugt C5600 Driveren så efter Genstart skal jeg bruge C5650 driver også igen efter gensatrt skal jeg bruge C5600 sådan hele tiden skifte driver.

Hvis jeg prøver på at printe uden at skifte driver så går min Print Spooler ned. og printeren virker stadig ikke efter jeg har genstartet Print spooleren.  nogen som har nogen ide'er?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2011 - 08:21 #1
find driveren med denne her

slimdrivers  http://www.driverupdate.net/
du bør nok fjerne driverne og finde softwaren til win 7 til den

men er der lavet noget til den - man burde kunne bruge vista driver til den

http://www.c5600.co.uk/index.asp?printername=C5600&menumode=0&content=c5600downloads

m.v.h
Avatar billede hitman3k Nybegynder
01. marts 2011 - 10:49 #2
Ingen af disse løsninger ville virke for mig. :S
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2011 - 14:58 #3
så er du godt nok på s....... .

har set flerte der måtte investere i en ny printer fordi driver ikke var lavet til deres styresytem

derfor lavede microsoft et lille program
advisor der havde sladret hvis du havde brugt det inden

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/upgrade-advisor

prøv med vista driveren og højre klik og i egenskaber og vælg vista som kompabilitet - måske virker det
Avatar billede hitman3k Nybegynder
02. marts 2011 - 15:09 #4
har ikke prøvet det sidste du skriver men pluslig igår der virke det. :S jeg ved ikke hvad der skete men prøve at tilslutte den via USB og der virke den og der efter virke det os når den var tilsluttet via Netværk.. :S
Avatar billede hitman3k Nybegynder
05. marts 2011 - 17:20 #5
svar