Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
28. februar 2011 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved forsvinder

Hej

I den virksomhed, som jeg arbejder ved, bruger vi Excel og Word. Derfor har vi mere eller mindre "kørt" begge programmer sammen.
Mit spørgsmål går på. Over i Excel har vi en funktion der hedder "Hop", hvor vi hopper fra Excel til Word, og i den forbindelse kommer der et nyt dokument frem, hvor der skulle komme et sidehoved frem, som den henter fra Excel. Men min computer skjuler dette sidehoved, men hvis min kollegaer gør det samme, kommer sidehovedet på.
Er der nogen der har en anelse om, hvad jeg har gjort eller ikke har gjort.

Officenpakken er 2003

Hvis i skal have uddybet ovenstående, er i velkommen til at kontakte mig

På forhånd tak
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
28. februar 2011 - 11:11 #1
Sådan som jeg læser din beskrivelse, lyder det, som om du i Word bare er kommet til at klikke i mellemrummet mellem 2 sider (eller på toppen af side 1) i et dokument, så du har fået skjult hoved/fod. Et sådant klik slår indstillingen Funktioner > Indstillinger > fanen Vis > "Tomt område mellem sider (kun Udskriftslayout)" til og fra. Hvis det er det, der er problemet, skal du blot i Word klikke på mellemrummet mellem to sider eller på toppen af side 1 (klik når markøren ser ud som en dobbelt pil).

Link til Microsoft-beskrivelse:
http://office.microsoft.com/da-dk/word/HP100240381030.aspx
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
28. februar 2011 - 11:20 #2
Perfekt.

Sådan så virker det, det er jeg virkelig glad for.

Kan du ikke lige skrive et svar, så du kan få dine velfortjente point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
28. februar 2011 - 13:15 #3
Det var godt, at det forholdt sig sådan - så er løsningen let, når man først én gang har set den :-)

I Word 2007 og 2010 er det lavet LIDT sværere at skjule hoved/fod ved en fejl - der kræver det dobbeltllik i stedet for kun ét klik.