Avatar billede connynorregaard Nybegynder
28. februar 2011 - 09:53 Der er 5 kommentarer

Word Skabelon, hvordan er det nu lige man gør...

Jeg har fuldstændig glemt hvordan i alverden man laver skabeloner i Word.

Jeg skal lave en brevskabelon til mine forældres firma, de har det desværre med at komme til at fjerne eller rykke på både logo, datofelt og adressefelt, min tanke er at det vil jeg låse fast, så det kun er tekstfeltet der er redigerbart.
Logoet er bare lagt ind som et billede.

Jeg bruger Word 2007.

På forhånd tak

Mvh Conny
Avatar billede larsini Seniormester
28. februar 2011 - 10:15 #1
start word, tryk f1og søg på skabelon, så giver det hele sig selv
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
28. februar 2011 - 10:22 #2
Ja det kan jeg da se, havde nu håbet det var muligt at gøre et allerede eksisterende dokument til skabelon eller bare låse felter???
Avatar billede sobr Nybegynder
28. februar 2011 - 10:51 #3
Det kan du da også:

Vælg Office knappen øverst til venstre
gå ned til Gem som...
og vælg Word skabelon
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
28. februar 2011 - 11:18 #5
Yes!

Og linket gjorde lige at jeg også fik fundet frem til at låse billedet.

Tak