Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
28. februar 2011 - 09:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved forsvinder

Hej

I den virksomhed, som jeg arbejder ved, bruger vi Excel og Word. Derfor har vi mere eller mindre "kørt" begge programmer sammen.
Mit spørgsmål går på. Over i Excel har vi en funktion der hedder "Hop", hvor vi hopper fra Excel til Word, og i den forbindelse kommer der et nyt dokument frem, hvor der skulle komme et sidehoved frem, som den henter fra Excel. Men min computer skjuler dette sidehoved, men hvis min kollegaer gør det samme, kommer sidehovedet på.
Er der nogen der har en anelse om, hvad jeg har gjort eller ikke har gjort.

Hvis i skal have uddybet ovenstående, er i velkommen til at kontakte mig

På forhånd tak
28. februar 2011 - 09:42 #1
Hvilken version af Excell / Word bør du lige oplyse ...
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
28. februar 2011 - 09:54 #2
Hej Karise_larry

Det er 2003
28. februar 2011 - 10:10 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Poke_Dewgong Nybegynder
28. februar 2011 - 10:13 #4
ja jeg så det godt efter jeg trykkede, det var en ups ups ups. Ved du hvordan man fjerne det?