Avatar billede hitman3k Nybegynder
27. februar 2011 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad er der i vejen med dette. det virke i Xp men ikke i Windows 7

Hej

Kan i se hvad der er i vejen med denne kode stump?

DoCmd.TransferText acImportDelim, "", "Tabel1", Me.Tekst119, True

Tekst119 - der står stien til filen i.

På forhånd tak.
Avatar billede fdata Forsker
28. februar 2011 - 19:36 #1
Umiddelbart kun, at du har angivet et specifikationsnavn, som er tomt. Har du prøvet at drope det? Altså:
    DoCmd.TransferText acImportDelim, , "Tabel1", Me.Tekst119, True
Avatar billede fdata Forsker
28. februar 2011 - 19:37 #2
Drope=Droppe ;o)
Avatar billede hitman3k Nybegynder
28. februar 2011 - 20:48 #3
virke heller
Avatar billede fdata Forsker
28. februar 2011 - 22:22 #4
... så må du nok lige fortælle lidt mere. Hvilken fejl får du? Forsøger Access at indlæse filen?
Avatar billede hitman3k Nybegynder
02. marts 2011 - 12:59 #5
*Jeg får en Run time 2391

Og ja den prøver på at læse CSV filen. den tror at alle rækkerne's navne er et langt navn.. den er skelt med ; mellem hver række.

Håber du forstår ellers skal jeg nok prøve at skrive det igen :D
Avatar billede hitman3k Nybegynder
02. marts 2011 - 16:08 #6
nu har jeg fundt ud af at den tror at den skal skifte række når der kommer et , men hvor normalt det er ; hvor ændre man det henne?
Avatar billede hitman3k Nybegynder
05. marts 2011 - 17:19 #7
Jeg har selv fundet en løsning ved at søge på nettet.

Du kan oprette en import regl vil jeg kalde den. og den kan man henvise til. også virker det :D