Avatar billede simongraven Nybegynder
27. februar 2011 - 16:18 Der er 6 kommentarer

SONY Bravia problemer!

Hej Eksperten.dk

Jeg har netop købt mig et SONY Bravia 32" TV. Superlækkert tv, kører rigtig fint, indtil!

Når jeg sætter min computer til TVet via et HDMI-kabel virker det helt fint, de første 10-15 minutter. Herefter bliver farverne negative, eller grønne, og jeg skal så tage kablet ud og sætte det i igen, for at farverne bliver normale igen.

Jeg har opdateret firmwaren da jeg troede det virkede, dog uden held.

Skal jeg bare ned med TVet igen, og have mine penge? Eller er der en løsning?

Mvh

Simon Graven Nielsen
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2011 - 18:07 #1
Du skulle måske prøve at se om der var en bedre/nyere driver til dit grafik kort.
Avatar billede simongraven Nybegynder
27. februar 2011 - 18:35 #2
Tror du det har noget med det at gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2011 - 19:01 #3
Det kan det.Har set noget ligniende hvor skærm blev brugt til spil.
Kører du med den rigtige opløsning som skærmen er født til?
Avatar billede simongraven Nybegynder
27. februar 2011 - 19:39 #4
Okay, jeg synes ikke, at kunne finde en driver?? Har ATI Radeon HD 4570 grafikkort.

Jeg kører med 1366 x 768.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2011 - 19:44 #5
Og den opløsning er tv beregnet til?
Driver grafik: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Avatar billede simongraven Nybegynder
27. februar 2011 - 19:54 #6
Altså jeg kører normalt 1366 x 768 på computeren. Når jeg har sluttet HDMI til og ser film fx., så kører jeg 1920 x 1080, da det er det maksimale TVet kan køre.