Avatar billede jaboy Nybegynder
27. februar 2011 - 02:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SSH key host

Hey alle

Jeg har et nas drev og under forbindelser (HTTPS) kan jeg skrive en SSH Key Host ... nogen ved hvad jeg skal skrive der ?!

På forhånd TAK
Avatar billede bedt Nybegynder
27. februar 2011 - 02:26 #1
Hvis du benytter en linux maskine, kan du se din public host key, ved at cat filen.

Du skal have Root rettigheder for at læse filen!

Eksempel:

sudo cat /etc/ssh/ssh_host_rsa_key.pub (hvis du bruger ubuntu linux)
Avatar billede jaboy Nybegynder
27. februar 2011 - 11:59 #2
måske et lidt dumt spørgsmål men ... hvad skal jeg med det ?!
Avatar billede bedt Nybegynder
27. februar 2011 - 23:39 #3
Ja.. Hvad er det lige du prøver at opnå ?

Du kunne jo prøve at indsætte din nøgle i din NAS.
Avatar billede jaboy Nybegynder
28. februar 2011 - 15:17 #4
jeg skal skrive under HTTPS en form for SSH Key Host, og det en ip (Tror jeg) og så ville jeg vide om nogen her viste hvad det var man skulle skive
Avatar billede jaboy Nybegynder
05. marts 2011 - 13:56 #5
dødt spørgsmål ?!
Avatar billede jaboy Nybegynder
08. marts 2011 - 17:47 #6
yep lukker