Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
26. februar 2011 - 23:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kick/ban scripts til min bot

Hejsa eksperter

Jeg sider her og er ved at smække en bot sammen

har funnet ud af maget men magler lige det siste

kan i hjælpe med !ban brugernavn tid grund
og !kick brugernavn grund (hvis det er muligt med grund her)

Kan i hjælpe med det ville jeg blive glad
Avatar billede jaboy Nybegynder
27. februar 2011 - 01:55 #1
hvis du ikke fortæller lidt men hvad det er for en bot eller hvor den bruges er det ikke nemt :)
Avatar billede GoofyDK Nybegynder
27. februar 2011 - 10:48 #2
on *:text:*:#channel:{
  if ($nick isop $chan) {
    if ($1 == !kick) && ($2 ison $chan) { kick $chan $2 $iif($3-,$3-,Ingen grund) | .notice $nick Done. }
    if ($1 == !ban) && ($2 ison $chan) { ban $+(-u,$iif($3,$3,60)) $chan $2 1 | kick $chan $2 $iif($4-,$4-,Ingen grund) | .notice $nick Done. }
  }

Husk ret #channel til din egen kanal, samt man skal have @ for at kunne bruge !kick og !ban.

!kick nick grund
!ban nick tid grund

Jeg har ikke haft mulighed for at teste det, så prøv det af.
Avatar billede GoofyDK Nybegynder
27. februar 2011 - 10:51 #3
on *:text:*:#channel:{
  if ($nick isop $chan) && ($me isop $chan) {
    if ($1 == !kick) && ($2 ison $chan) { kick $chan $2 $iif($3-,$3-,Ingen grund) | .notice $nick Done. }
    if ($1 == !ban) && ($2 ison $chan) { ban $+(-u,$iif($3,$3,60)) $chan $2 1 | kick $chan $2 $iif($4-,$4-,Ingen grund) | .notice $nick Done. }
  }

Glemte lige en lille detalje, ($me isop $chan) :-) Beklager.
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
27. februar 2011 - 21:58 #4
ok min egen pc er lige brut sammen så den er til rapration så jeg vil maget gerne venne tilbage med svar når den kommer op igen takker for hjælpe

jeg uddeler pieng når jeg her tæstet det man imellem tiden skal det også værer et vor + kan banne det skal nemlig værer sådan at ejer er @ og dj er + og de skal også kunne banne folk

jeg beklager med computern og håber snat den kommer hjem igen

/Michael
www.snubii.dk
www.snubii.com
Avatar billede GoofyDK Nybegynder
28. februar 2011 - 14:01 #5
Så ret:

if ($nick isop $chan) && ($me isop $chan) {

Til:

if ($nick isop $chan || $nick isvoice $chan) && ($me isop $chan) {
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
03. marts 2011 - 19:53 #6
ok tak jeg ser på det når min pc kommer op igen den er til rapration
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
03. marts 2011 - 19:55 #7
må jeg spører hvor du her lært at lave sådan nogle ting jeg her søgt efter gider men jeg finner aldrig noget
Avatar billede GoofyDK Nybegynder
07. marts 2011 - 21:31 #8
Lært dem i mIRC programmet. /help

Er du på QuakeNet, hvis ja. Hvilken kanal og nick?
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
23. marts 2011 - 23:38 #9
Hejsa undskyld jeg ikke her set det før nu men min pc er stadig nede men nu skulle den snart komme hjem igen men ja jeg er på QuakeNet jeg er i DjLarsen det er min egen chat jeg heder også DjLarsen
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
17. oktober 2011 - 01:41 #10
lukket