Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 11:49 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvad ville du købe hvis du havde max. 4.500 til rådighed?

Hejsa
Jeg er lidt forsigtig og vil helst gerne have indhentet så meget information om det jeg køber FØR jeg farer ud i den nærmeste butik. Min PC er stået af og en ny er nødvendig....STRAKS!!

Dilemma:
Jeg har ca. 4.000 - 4.500 til rådighed
Den må gerne kunne afvikle mindre til mellemstore grafikkrævende spil, men er ikke et 'must'.

Hvad skal jeg gå efter? Er det antal RAM? Eller er det i3, i5, i7? Eller er det antal kerner jeg skal holde mig til.

GODE RÅD MODTAGES MEGET GERNE!
Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 11:55 #1
Har egentlig kigget lidt på den her, men har ikke nogen som helst viden om hvorvidt den vil dække:

http://pcnordic.dk/Advanced-Gaming-PC/PCNI5-1-I5-750-266GHz-/-4GB-/-500GB-/-DVD-RW-/-GTS250-512MB-/
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 12:39 #2
Ved ikke om en stationær er et must, ellers ville jeg vælge denne her.
http://aldi.medion.com/md98560/dk/?refPage=medionbanner
Men Medion fabrikerer også stationære.
Har en Medion akoya 2år gammel og der har ALDRIG været problemer med den.
Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 12:56 #3
Det skulle meget gerne være en stationær, men jo, medion kunne være et bud.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 13:13 #4
Det skulle meget gerne være en stationær---------Så er her et bud

http://aldi.medion.com/md8352/dk/?refPage=medion
og så endda penge tilovers :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 13:23 #5
Klik på Data tester oppe til højre, der kan læse om pcèn.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 13:25 #6
Der kan DU læse om pcèn
Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 13:39 #7
Lidt af en anmeldelse prisen taget i betragtning. Så mangler jeg bare et link til der hvor de sælger den :))) Syntes ikke rigtig jeg kan finde den på medions hjemmeside
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 14:04 #8
Du skal nok tøffe til den nærmeste Aldi butik
Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 14:19 #9
Hmm, og dem havde de sørme ikke flere af, og heller ingen i nærheden
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 14:56 #10
Det var da surt show,
men her er den nyeste som kan købes fra den 23-02-2o11, en anden pris, men overskrider ikke din max pris.

http://aldi.medion.com/md98560/dk/?refPage=medionbanner
Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 15:08 #11
Det var så en bærbar :))
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 15:22 #12
Ja det er da bare for pinligt, tanketorsk :-(
har du fundet en anden model du kan bruge???
Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 15:26 #13
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 16:01 #15
Af DE to ville jeg vælge den i Elgiganten, et firma man kender, har handlet der over flere år( I Odense )og altid fået en  fin service, men det er dit valg.
Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. februar 2011 - 16:19 #16
Jeg tænker lidt, men det bliver helt klart een af de her 2.
Tak for sparring. Smid lige et svar så du kan få nogle point :)))
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 16:26 #17
Held og lykke med dyret
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 16:40 #18
Hvis du vælger den fra Gamerstation skal du tilvælge køleren Arctic Cooling Freezer 7 Pro, har den  monteret i min stationære og den er næsten lydløs.