Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
25. februar 2011 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen lyd i skærm

Ja som overskriften lyder har jeg et problem med at få lyd i min skærm.. har købt et ORB GP1 headset hvor der er udgang til extra lyd, men kan ikke få mit w7 til at spytte lyd ud i både headset og skærm, den vil kun i headset..

Headsettet er med ledning, og har en ledning som går til USB porten på PS3, og en audio ledning som går til et phono-out eller mini-jack stik, f.eks. hovedtelefon porten på dit tv. Derved kombineres både voice og audio inde i headsettet.

ovenstående er beskrivelse fra producenten selv..

håber lidt i kan hjælpe mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2011 - 19:27 #1
Hvor kommer Windows ind i billedet?
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
22. oktober 2012 - 16:53 #2
løste det selv