Avatar billede morck Nybegynder
25. februar 2011 - 12:56 Der er 3 kommentarer

Input til anbefalede/brugevenlige CMS-programmer

Hej Alle

Jeg har fået en henvendelse om hvilket CMS-program der har:

- mest ligetil brugerflade
- tilgængelighed for alle
- rimeligt design

Det drejer sig om en organisation som skal have bygget side om, hvor billeder og tekst er den primære del. Dertil skal der laves et elektronisk arkiv på gamle måneds-publikationer (elektroniske aviser). Jeg tænker på Wordpress og Joomla, men hvad kan der ellers anbefales?

Mvh Danny
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2011 - 13:11 #1
http://www.cmsmadesimple.org/
meget nemt at komme i gang med.
Avatar billede keysersoze Guru
25. februar 2011 - 13:18 #2
Umbraco eller Composite - jeg tror dog ikke at det endelige svar på sådan et spørgsmål findes, hvad der er let og pænt afhænger i høj grad også af hvad man er vant til og personlige meninger, men de to forslag er mine fortolkninger.
Avatar billede morck Nybegynder
26. februar 2011 - 09:42 #3
Tak for de gode svar. Nogen der kan sige noget om fordele/ulemper ved Joomla og Drupal?