Avatar billede jnrmgs Juniormester
25. februar 2011 - 10:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Inkludering af anden website

Hej!

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg også gerne vil have et forum folk kan skrive i. Jeg har oprettet et forum på http://www.forumup.dk/. Det fungerer udemærket, men jeg vil gerne inkludere denne side i min egen website, så jeg har mit eget design uden om.

Min egen side er opbygget ved hjælp af Server Side Includes som denne: <!--#include virtual="side"-->

Ved ikke om man overhovedet kan gøre det med includes.

Findes der ellers en anden mulighed?
Avatar billede webroot Nybegynder
25. februar 2011 - 10:41 #1
Kan ikke lige gennem skue om du ønsker at hente hele forumet ind på dit site eller kun en del af det. Hvis det er det første du ønsker kan du gøre den via en iframe eller ved at kalden siden ind i en div via ajax (javascript)
Avatar billede jnrmgs Juniormester
25. februar 2011 - 11:34 #2
Det er det første jeg ønsker! Synes jeg har prøvet lidt med IFrame, men der åbner forummet bare i et nyt vindue.

Har aldrig rigtig brugt IFrame, så det skal jeg have noget mere hjælp til! Og Javascript har jeg ikke en hat forstand på!
Avatar billede jnrmgs Juniormester
02. marts 2011 - 15:30 #3
Jeg valgte en løsning hvor forummet kommer i et nyt vindue.