Avatar billede Shasim Novice
24. februar 2011 - 20:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Xampp - Win7 - Joomla 1.5

Jeg har tidligere i dag (http://www.eksperten.dk/spm/932490#reply_7738941) forsøgt at få en Joomla 1.5 til at fungere på en Xampp 1.7.4 på Windows7 pc, men jeg får en masse "Strict Standards: Non-static method JModuleHelper::getModules()..." fejl. Så forsøgte jeg at følge et råd om at ændre '$error_reporting = '-1';' til noget med 6xxx i Joomlas configuration.php. Det fjernede nogle af fejlene men ikke alle.
Så fandt jeg ud af at Joomla 1.5 ikke kan sammen med php5. Altså ville jeg jo gerne downgrade til php4, men det kunne jeg ikke finde ud af. Så jeg afinstallerede Xampp og hentede en gammel 1.7.1. Den kan jeg bare ikke installere på min Windows7, eller jeg tror i hvert fald, at det er dét der er problemet, siden den afbryder med "Sorry, nothing to do"...
Er der ikke nogen der kan anvise mig vejen til hvordan jeg kan køre en Joomla 1.5 på localhost, Windows 7?
Avatar billede Shasim Novice
25. februar 2011 - 10:05 #1
Nu fandt jeg en brugbar version her: http://sourceforge.net/projects/xampp/files/XAMPP%20Windows/1.7.1/xampp-win32-1.7.1-installer.exe/download

Xampp 1.7.1 kan godt køre på Win7, så nu håber jeg resten også går glat :)
Avatar billede Shasim Novice
25. februar 2011 - 10:05 #2
Lukker...