Avatar billede rahbek85 Nybegynder
24. februar 2011 - 20:19 Der er 6 kommentarer

Hjælp til at bedømme ny bærbar

Jeg påtænker at købe flg. bærbar. Er det et godt valg??
Jeg skal bruge den til alm. studiebrug, e-mail osv. og til onlinespil.
Altså en all-round bærbar.

Hilsen Jesper
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. februar 2011 - 20:35 #1
?Hvilken mener du
Avatar billede rahbek85 Nybegynder
24. februar 2011 - 20:36 #2
Avatar billede hejmeddig21 Nybegynder
24. februar 2011 - 21:22 #3
Hmm, men det komme an på hvilke online spil, det er, du vil spille.
Den bliver nok langsom i længden af de store spil som bruger mange KB.
Avatar billede hejmeddig21 Nybegynder
24. februar 2011 - 21:23 #4
Hov undskyld, mente ikke det var et svar endnu. Du må meget gerne slette det så du kan få mere at vide :-)
Avatar billede rahbek85 Nybegynder
24. februar 2011 - 21:40 #5
Det er primært til studiet men gerne en bærbar der kan lidt mere end blot at kunne køre word og noget photoshop
Avatar billede Blandy Praktikant
25. februar 2011 - 12:43 #6
Personligt ville jeg lige smide et par hundrede mere i, og så få mig en med core i5. Det er ikke ligefrem nogen mega prosessor der sidder i.