Avatar billede jih Nybegynder
24. februar 2011 - 15:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette spm på eksperten

Hej,

jeg kan ikke oprette spørgsmål, når jeg bruger FireFox (v3.6.13)
Når jeg vælger en kategori, kommer ingen underkategorier og der kommer et gult advarselsskilt ved siden af den sidste underkategori, med følgende titel:

FEJL: [object XMLHttpRequest]
Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
24. februar 2011 - 15:25 #1
Det lyder underligt. Jeg har ingen problemer og jeg sidder også på firefox 3.6.13
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 15:31 #2
Prøv Firefox 4 beta. Den kører fint hos mig.
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/beta/
Avatar billede jih Nybegynder
24. februar 2011 - 19:51 #3
turn2go > Jeg har prøvet beta'en, som du kan se her - http://www.eksperten.dk/spm/932438
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2011 - 21:03 #4
Nå ja, det kunne du jo godt have skrevet. Der er bestemt ikke noget i vejen med den beta, men jeg formoder, at du havde problemer og så installerede beta'en oven i den Firefox du havde i forvejen.
Prøv i stedet at total slette Firefox med nedenstående link, og derefter installere Betaén.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede jih Nybegynder
26. februar 2011 - 05:23 #5
som jeg også nævnte i ovenstående link, så har jeg prøvet at afinstallere firefox beta, installere firefox 3.6.13 og har samme problem. Det kan måske skyldes at jeg er bag en eller anden form for proxy.. Kan ikke connecte til SC2, steam og andre spil-klienter..

Går ud fra at problemet bare er lokalt så :-)