Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
24. februar 2011 - 14:28 Der er 1 løsning

Text i flah banner

Hejsa jeg sider og laver raklame banner og så bliv jeg sport om det var muligt at lave sådan at hans djer kan ender i den tæst så de sæl kan skive i bannet alser

et banner med skyrer i baggrynnen og så når en dj skiver i et felt på hjemmesiden så enders bannet til skyger og den tæst som kommer på bannet det er Flash banner er det muligt og hvordan

/Michael
Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
24. februar 2011 - 15:22 #1
Ja du kan bare læse teksten ind fra en txt file eller en xml fil.
Der er en guide til hvordan du gør her : http://www.republicofcode.com/tutorials/flash/loading_external_text_bc/