Avatar billede ildraev Nybegynder
24. februar 2011 - 09:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prompt funktionalitet til Powerpoint master

Hej,

Jeg har en Powerpoint masterfil, hvor jeg gerne vil have at brugeren får mulighed for at vælge mellem X antal billeder, når de åbner filen - det billede de vælger skal så være i toppen af alle sider.

Jeg forestiller mig at man med VBA kan indsætte en dropdown/select, der hvor billedet skal være, og når man så ændrer (change) denne, så indsætter den det valgte billede? Andre løsninger er også velkomne - det eneste vigtige at huske er at billederne skal være i master-filen (evt. udenfor "kanvas"), da filen skal distribueres til mange mennesker.

mvh.

Kim
Avatar billede ildraev Nybegynder
24. februar 2011 - 09:44 #1
.. og jeg glemte at sige at det skal virke på både PC og MAC
Avatar billede ildraev Nybegynder
11. marts 2011 - 07:55 #2
Jeg lukker - har ikke fundet en løsning :(