Avatar billede MikeVick8722 Nybegynder
23. februar 2011 - 17:10 Der er 1 kommentar

Beats by Dre Monster vs Bose QC15

Hej

Jeg står i den situation at jeg skal til USA om godt en måneds tid, så nu må det være tid til at få skiftet mine gamle høretelefoner ud.

Jeg har kigget på disse to modeller:

Beats by Dr. Dre Headphones from Monster
http://store.apple.com/us/product/TS232LL/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTA4NTA3NTI

Bose QuietComfort 15
http://store.apple.com/us/product/TX256VC/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTk0OTE0Nzc

Jeg er klar over at det nok er muligt at få samme lydkvalitet andre steder billigere, men jeg har besluttet at det skal være et af disse par.

Jeg går op i:

-God lyd
-Noise Cancelling
-At andre ikke kan lytte med
-Looks

Jeg hører mest elektronisk musik, og de skal hovedsageligt bruges når jeg er på farten; Bus, Tog osv.

På forhåns tak :)
Avatar billede m_soender Nybegynder
23. februar 2011 - 18:07 #1
Har testet et par Bose QC15 hovedtelefoner i en lufthavn og må sige at deres ANC virker glimrende. Når de tages på føles det nærmest som at stå i et lyd dødt rum og når musikken spiller er den også glimrende.

Inden jeg skulle smide så mange penge efter et sæt ørebøffer ville jeg nok lige prøve og se om ikke jeg kan test høre et af hvert sæt inden jeg smider pengene på bordet. Evt. i en lufthavn når du nu skal afsted, men kunne også være at de er at finde i en Apple store nu du skal over vandet.