Avatar billede rpiil Nybegynder
23. februar 2011 - 16:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Er det i orden at youtube m.m. hakker når jeg måler forbindelsen til 7954/690 kbit/s ?

Er det i orden at youtube m.m. hakker når jeg måler forbindelsen til 7954/690  kbit/s ?

Hilsen Rasmus
Avatar billede lzs Nybegynder
23. februar 2011 - 17:11 #1
Det kommer jo an på så meget.
Er det hd video? er din computer god nok til at trække det? osv...
Avatar billede rpiil Nybegynder
23. februar 2011 - 17:26 #2
Det er videoer i alm kvalitet der hakker og den har tidligere kørt videoklip, men det er efterhånden lang tid siden
Avatar billede pstidsen Novice
23. februar 2011 - 17:37 #3
Du har helt klart nettet til at afspille film - også i HD vil jeg sige.. Har du også computeren til det?
Avatar billede zorce Nybegynder
23. februar 2011 - 17:38 #4
Har du prøvet en anden browser. E.g hvis du kører Firefox så prøv Chrome. Har oplevet at cach'en kan være fåkd op fragmenteret og det resulterer i at det hakker.
Avatar billede rpiil Nybegynder
23. februar 2011 - 17:50 #5
pcen er en intel core 2 duo cpu t7250 @ 2 GHz med 2 GB ram

Jeg vil prøve det med den anden browser - køre firefox nu
Avatar billede pstidsen Novice
23. februar 2011 - 17:56 #6
pc er ok
Avatar billede lzs Nybegynder
23. februar 2011 - 18:06 #7
Hvordan hakker det helt præcist? Når du ser en film loader den så hurtigere end du ser den? eller hakker det fordi den ikke når at loade filmen?
Avatar billede rpiil Nybegynder
23. februar 2011 - 18:30 #8
Den hakker fordi den ikke kan nå at loade
Avatar billede lzs Nybegynder
23. februar 2011 - 18:32 #9
Er det sådan med alle film?
Jeg har også problemer nogen gange og jeg sidder på en 30/10, nogle gange er youtube bare i knæ, men hvis det er altid og ved alle film er det selvfølgelig ikke det, der er problemet.
Avatar billede rpiil Nybegynder
23. februar 2011 - 19:03 #10
Det er ved alle film
23. februar 2011 - 20:22 #11
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede jaboy Nybegynder
23. februar 2011 - 23:07 #12
det kan også bare være at youtubes server ikke er hurtig nok eller den bare er for langt væk
Avatar billede rpiil Nybegynder
05. april 2011 - 20:23 #14
Jeg har endnu ikke fundet en løsning - udover en formatering af pc'en