Avatar billede fylgjer Nybegynder
22. februar 2011 - 22:00 Der er 2 kommentarer

PC højtaller til det hele.

har anskaffet mig en carbon pc. som jeg skal bruge i stuen på mit tv.

i den forbindelse ryger mit anlæg på lossepladsen.

derfor står jeg og mangler nogen gode computer højtaller. som skal kunne spille en lille stue på 35m2 op til fest.
samt gerne give en super god lyd når man sætter en film på.

så nogen der har et forslag på nogen surround højtaler til en pc der kan klare det ?

ville jo helst holde det under 2000kr. men villig til at gå lidt over hvis det betyder en stor forskel.

har også set de der soundbar! nogen der har erfaringer ?

og hvis det er en mulighed skal jeg vist lidt over 2000kr.

men vil gerne høre hvis der er nogen kloge hoveder.

ps. prøvede at puste liv i en gamle tråd i går men ingen svar på 24 timer tænkte jeg at jeg ville starte en ny tråd... i plejer jo at være så hurtige :-)
Avatar billede pogostick Nybegynder
30. marts 2011 - 21:37 #1
Prøv at se på Logitech Z5500 digital. Har brugt den et par gang til forsamlingshusfester hvor den lydmæssigt har "fyldt" rummet tilfredsstillende op. Supporterer Dolby Digital/AC3. Den kan i min 60 m2 stue få vinduerne til at resonere ;)

Et lige så kraftigt system vil du ikke kunne finde for samme penge.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=101822
Avatar billede fylgjer Nybegynder
12. april 2011 - 12:21 #2
takker ser godt ud det... tror jeg prøver den