Avatar billede daniiNovi Nybegynder
20. februar 2011 - 23:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Alienware M15X, kører spil for dårligt.

Jeg har en Alienware M15X med følgende specifikationer:

I7 740Qm 1.73ghz (ca 2.9ghz turboboost)
Nvidia geforce gtx260m 1gb
4gb ram
Windows 7 home.

Mit problem er at jeg spiller Battlefield Bad Company 2 som er bedst med quadcore processorer, men turboboost virker ikke for hvert core, og det er derfor jeg tror at jeg ikke kan spille med en stabil fps på laveste settings overhovedet. Det er trist når man tænker på at jeg har givet 14.000 for den.

Nogle andre jeg kender har den samme m15x, men med et lidt ældre grafikkort (gt240m) og kan køre det på medium og max opløsning med at have en stabil FPS på 60-80...

Er det min processor der er for langsom, eller hvad? Og hvad burde jeg prøve eller gøre?

Venlig hilsen, håber på svar.
Avatar billede daniiNovi Nybegynder
21. februar 2011 - 00:12 #1
Kører forresten med 8-15 fps.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 20:32 #2
Hvilken version af grafikkort driveren bruger du, og hvor er den fra?
Avatar billede daniiNovi Nybegynder
21. februar 2011 - 21:50 #3
Jeg har fundet svar fra en anden hjemmeside, det er fordi den kørte i stealth mode.

Tak for kommentar ellers.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 22:19 #4
Ok :)

Husk at lukke her.
Avatar billede daniiNovi Nybegynder
21. februar 2011 - 22:45 #5
Kan ikke se hvor jeg kan lukke tråden, kan jeg få lidt hjælp ? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 22:56 #6
Lav svar og accepter eget svar :)
Avatar billede daniiNovi Nybegynder
21. februar 2011 - 23:08 #7
Stealth Mode.