Avatar billede ranni Forsker
20. februar 2011 - 19:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Billeder på facebook

Windows 7 64
Hej.
Jeg kan ikke se billeder på Facebook.
Når jeg dobbeltklikker på det lille billede, kommer det store sorte felt frem men forsvinder så igen, kun medfølgende tekst står tilbage i det nu hvide felt.
Mangler jeg et eller andet codeks.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2011 - 19:45 #1
Problemet er din browser.
Luk her og opret i kategorien til din browser, så får du mere/bedre hjælp.

De fleste herinde abonnerer på div. kategorier de er stærke i, så derfor er det en god ide at oprette det i den rette kategori.
20. februar 2011 - 19:46 #2
Hvilken Browser ? Version ?
Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2011 - 19:51 #3
Hvis du bruger Firefox, så har du sandsynligvis sat dine browserindstillinger til at blokere Facebook-billeder. Følg disse trin for at løse problemet:
Gå til menuen "Funktioner".
Vælg "Indstillinger".
Klik på fanen "Indhold".
Klik på "Undtagelser" over for afkrydsningsfeltet "Bloker pop-op vinduer".
Marker webadressen til Facebook.
Klik på "Fjern side".
Luk derefter vinduet.
Klik "Ok".
Genstart Firefox
Hvis du ikke kan se "Indstillinger" under "Funktioner", så følg disse trin:
Gå til menuen "Firefox".
Vælg "Indstillinger".
Klik på fanen "Indhold".

Klik på "Undtagelser" over for afkrydsningsfeltet "Bloker pop-op vinduer".
Marker webadressen til Facebook.
Klik på "Fjern side".
Luk derefter vinduet.
Klik "Ok".
Genstart Firefox
Avatar billede ranni Forsker
20. februar 2011 - 20:15 #4
Hej begge.
Jeg har desværre ( nej ikke desværre, når man tænker på alternativet ) nået den alder, hvor jeg bedre husker fra min barndom end hvad der skete i sidste uge.
Jeg bruger normal Firefox, men I begge 2 fik nogle celler i gang, jeg skal ind i Messinger så er der ingen problemer.
Tak til jer begge, vil I sende et svar ??
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2011 - 20:35 #5
Svar :-)
20. februar 2011 - 21:45 #6
Ping ?
Avatar billede husum94 Nybegynder
20. februar 2011 - 22:38 #7
Installer Google Chrome
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2011 - 22:42 #8
husum94

2 ting:
1. Installer Google Chrome er ikke en løsning, når der bruges Firefox
2. Løsningen er er fundet, så at svare nu, er pointjagt.
Avatar billede haverslev Novice
21. februar 2011 - 08:01 #9
Ja, man bør da i det mindste læse spørgsmålet igennem - INDEN man smider et ligegyldigt svar og så kunne man jo se at løsningen VAR fundet over 2 timer før husum94 lagde sit svar :-)