Avatar billede Airbender Nybegynder
20. februar 2011 - 11:45 Der er 13 kommentarer

HJÆLP !!!!!!!!!! Ny Flytbar harddisk

Hejsa , har netop lige købt mig en ny flytbar harddisk , som har 1 tb plads + usb 3.0 , men når jeg tilslutter den til min helt nye bærbar med usb 3.0 synes jeg stadig det går langsomt , min flytbar køre med det fil system der hedder fat-32 , er det den som er hurtigst ?

Tak på forhånd :)
20. februar 2011 - 11:52 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Airbender Nybegynder
20. februar 2011 - 12:11 #2
Undskyld Win7
Avatar billede pstidsen Novice
20. februar 2011 - 12:16 #3
Windows 7 er ikke svaret på DIT spørgsmål. Svaret på karise_larrys spørgsmål bør lægges som en kommentar ;)

Det er kun for din egen skyld, da man hopper over et spørgsmål hvis man kan se på forsiden at der ligger et svar.
20. februar 2011 - 12:29 #4
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

---

Den bør (=skal) FULD formateres med NTFS formatet - dette kan/skal gøre vis DISKHÅNDTERINGEN ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2011 - 13:08 #5
Den bør (=skal) FULD formateres med NTFS formatet - dette kan/skal gøre vis DISKHÅNDTERINGEN ...

Det var da tosset at gøre det på den måde? :)
Hvorfor ikke bare konvertere til NTFS?
http://www.sevenforums.com/tutorials/11106-convert-fat-fat32-volume-ntfs.html
Avatar billede pstidsen Novice
20. februar 2011 - 16:26 #6
Han er ny og tænkte vel "jeg skal SVARE på karises spørgsmål, derfor krydser jeg svar cirklen af :P
Avatar billede Airbender Nybegynder
20. februar 2011 - 16:40 #7
hm, jeg har formateret den med windows formatering nu , og lavet den til NTFS og med 64 kilobit, den arbejder meget hurtigere nu :) siger tak :) og giver points tak :)
20. februar 2011 - 17:32 #8
Ping...

(Dette er så et [svar]...)
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 15:00 #10
Hallo hallo?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2011 - 15:14 #11
pstidsen
Send en privat besked.
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 16:02 #12
Det er langt mere bøvlet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2011 - 16:21 #13
Ja men du spammer ikke os andre ;)