Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 20:20 Der er 21 kommentarer

www.onlyteens.subs.dk

Hej hvad syntes i om onlyteens.subs.dk, grafik mæssigt, indholdsmæssigt er der noget der kan laves om (som der selvfølgelig er) giv venligst en karekter på 13 skalaen! TAK.... den er ikke helt færdig endnu!

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 20:21 #1
Jeg har lige fået en over nallerne i dag for at beklage mig over for lidt point, men NUL POINT !?
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 20:22 #2
tdaugaard <<<

Du har ikke fået et over nallerne!
Jeg vil stadig give dig ret i at sitevurdering gerne må være med 100+ points!

Undskyld den misforståelse der må ha\' været :(

onlyteens <<<

Lidt points?

::sunlock.dk::
Avatar billede zyclon Nybegynder
29. juli 2001 - 20:23 #3
Uoverskuelig opstilling, for skrigende farve, og en skrift der svær at læse. Mere får du ikke for 0 point.

5@13
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 20:23 #4
jeg synes dit banner er meget meget flot *gg*
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2001 - 20:24 #5
td> Hvis du klikker på onlyteens point, kan du se at der kun er 1 point at give af...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 20:25 #6
Farlige farver (kan ikke holde dem ud!)

Menu\'en er fantastisk dårlig (hvordan kan du lave den??? *S*)

Jeg vil, som zyclon, ikke lade den bestå på 13-skalaen!

Karakter: 4-5 af 13

::sunlock.dk::
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 20:25 #7
sunlock.dk:> Jow da .. jeg blev lynchet ;-)

el_barto:> så mp han da vente ligesom os and..hmm .. ligesom så mange andre ;o)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 20:28 #8
tdaugaard <<<

Lynchet... hmmmm :(

Sorry. Det kan godt være jeg har været lidt \'rådent fedet\'. Sorry, skal nok smide lidt mere næste gang. Bare du ikke er sur på mig og ikke gider hjælpe næste gang mit PHP driller *S*

::sunlock.dk::
Avatar billede jkmedia Nybegynder
29. juli 2001 - 20:29 #9
Først og fremmest vil jeg sige at du ikke skal stjæle fra andre! Den baggrund har du vist ikke selv lavet!? Så vidt jeg husker er det The Voice som har lavet den!!
Jeg vil sige at indholde er da godt nok, men selve designet er ikke noget at prale af!!
4 ud af 13!!
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2001 - 20:31 #10
td> Det er vel op til spørgeren selv at vælge mht point, og som i tidligere indlæg kan du jo bare lade være med at hjælpe..ikke?

Det er fordelen ved pointløse forums, der kræver folk ikke ind og ind, i jagten på en totalt ligegyldig potensforlænger, som en plads på top 10 reelt er.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
29. juli 2001 - 20:32 #11
lige en ting til, har du fået lov til at bruge de musik-anmeldelser af www.djz.dk?!
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 20:33 #12
På grund af de mange designmæssige fejl, har jeg lidt svært ved at tro at du selv har lavet indholdet... men det er måske bare mig der er mistroisk.

Det er meget uoverskueligt, og de fleste billeder er bare af bryster, eller lår...
Avatar billede dna Nybegynder
29. juli 2001 - 20:37 #13
LOL... jeg troede det var p0rn ud fra navnet...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 20:38 #14
dna <<<

Det er der da oz - se lige under SEX *GGG*
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2001 - 20:39 #15
hehe...anti højreklik..lame..!
Avatar billede htx98i17 Professor
29. juli 2001 - 21:18 #16
hvem besvarer brevkassen? en 15årig dreng der lige er blevet \"buksemyndig\" som der står, og som ikke har set andet end klør fem?

hvis jeg havde et sex-spm var det nok ik liiige der jeg ville spørge :)
Avatar billede htx98i17 Professor
29. juli 2001 - 21:19 #17
måske skulle du evt lave så der er andre der kan dele deres viden i brevkassen :)

PS. Hvordan skriver man til brevkassen?
Avatar billede bergeren Nybegynder
29. juli 2001 - 22:16 #18
den sucks da for hårdt!!!!!! selv en amøbe indsvøbt i bacon kunne da have lavet det bedre
Avatar billede yaief Nybegynder
30. juli 2001 - 02:27 #19
hvad var det vi skulle bedømme? Hende tøzen? Eller din ulæselige tekst? Design er der da ikke noget af så vidt jeg kan se?
Avatar billede yaief Nybegynder
30. juli 2001 - 02:27 #20
Og jov, jeg vil da gerne ha\' 0 point *GG*
Avatar billede seabag Nybegynder
30. juli 2001 - 09:00 #21
Jeg er ked af at sige det men der er ikke rigtigt nogen ide i det du kalder design  (03)

SE YA LATER