Avatar billede Jolles Professor
19. februar 2011 - 20:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

2003 og 2007 summer kun efter "gem" eller ctrl S

Når jeg skriver noget i mit regneark plejer resultatet af "regnestykket" at "gå videre" dertil, hvor det skal stå , altså resultatet kan ses med det samme, der, hvor jeg har bestemt det skal være. Men nu skal jeg gemme før der sker noget.

Og når jeg  markerer en celle og trækker ned fordi noget skal kopieres, gentages det skrevne bare.

JEg kan godt se det her ser dødkryptisk ud, men er der en, jeg må sende en eksempelbid til?
Venlig hilsen
Jolle
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 20:53 #1
Du tager et screenshot eller filmer en lille video med camstudio.

Om det skal være billede eller video, er op til dig, så længe det er til at se hvad problemet er.

Billede: Upload på en eller anden side. Jeg plejer at bruge imageshack.us

Video: upload på youtube
Avatar billede brynil Nybegynder
19. februar 2011 - 20:56 #2
Har du slået Automatisk beregning til ?
Har du prøvet at bruge Ctrl mens du kopierer ?
Avatar billede fjeld Praktikant
20. februar 2011 - 11:22 #3
Som brynil skriver, så er det sikkert auto gem der er slået fra.

Gå ind under følgende menu i excel:

Funktioner/instillinger: Beregning (faneblad)

Og vælg så automatisk.
Avatar billede Jolles Professor
15. marts 2011 - 08:22 #5
Jeg kom i tanker om at der var noget der hed beregning, og der manglede et hak. Tak for assistance, du får points. Tilgiv den lange ventetid - her er travlt.
Avatar billede Jolles Professor
15. marts 2011 - 08:23 #6
hov, det er da forkert - jeg skal ikke selv ha svar, det skal brynild. Hvordan gør jeg nu?
Avatar billede pstidsen Novice
15. marts 2011 - 14:57 #7
Cita fra #4 Hvis du har fået løsningen som "kommentar": bed brugeren med løsningen om at lægge et svar, som du så accepterer. Og: http://www.eksperten.dk/ (...)

og

(se links)

TRYK PÅ DE LINKS DER STÅR DET !!
Avatar billede Jolles Professor
28. marts 2011 - 20:06 #8
vil brynild lægge et svar så jeg måske kan finde ud af at gi ham/hende points og lukke sagen?
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 14:47 #9
Hallo hallo? Få lukket det spørgsmål!!
Avatar billede Jolles Professor
07. august 2011 - 19:35 #10
nej det havde jeg ikke, men nu har jeg og nu virker det. Tilgiv allesammen at det her spørgsmål er smuttet uden at blive besvaret. Læg et svar.
Avatar billede Jolles Professor
07. august 2011 - 19:37 #11
jeg kan se at jeg den 28 marts har forsøgt at gi brynild points, men at det åbenbart er landet hos mig selv, hvilket ikke er meningen.
Avatar billede Jolles Professor
07. august 2011 - 19:45 #12
vil du lægge et svar.. Så håber jeg det jeg gør er rigtigt.
Avatar billede pstidsen Novice
07. august 2011 - 21:10 #13
Man kan ikke give flere point efter der een gang er givet point. Du kan evt gøre som der står her: www.eksperten.dk/faq#faq-5-3
Avatar billede Jolles Professor
08. august 2011 - 19:30 #14
Stidsen: er tråden lukket nu, eller er der mere jeg skal gøre for at komme videre i det mere og mere vanskelige it-liv ?
Avatar billede pstidsen Novice
09. august 2011 - 19:58 #15
Tråden er lukke nu, og der kan derfor ikke gives point til brynild i denne tråd. Det du kan gøre er at oprerette en ny tråd og give flere point det. Det kan du læse mere om her: www.eksperten.dk/faq#faq-5-3