Avatar billede monstersurf Praktikant
18. februar 2011 - 18:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gl. web10 vs. nyt web10 hotel

jeg har et web10 hotel der er mere end 4 år gammel, hvor jeg har tilpasset mit CMS på et subdomain, til en ny bruger på. Jeg har så i god tro sagt til brugeren at de skulle vælge et web10 hotel for 100% kompalitet... så sker der det at vi bestiller et nyt web10 hotel. og jeg tipasser CMS'et til deres oplysninger...
resultat:
web115xxx test domain http://dcd.incredible.dk/
web479xxx nyt domain http://dragracingclubdenmark.dk/defaultx.asp (defaultx.asp for at den ikke er "aktiv" endnu)

jeg skriver en mail til web10 support og spørger om der er problemer:
---------------------------------------------------------------

jeg har overført et CMS til dette ny oprettet domain, fra et andet web10 basis hotel. og ja database og koder er rettet 100% til.
ny http://dragracingclubdenmark.dk/defaultx.asp
test http://dcd.incredible.dk/

på det nye domain henter den kun delvise info ud fra databasen? og billeder visses ikke alle sammen
jeg har tjekket for cases

1.  Supporter: Brian K. 18-02-11 09:30:28

Hej,

Jeg beklager men vi kan ikke hjælpe dig med programmeringsproblemer :(

De bedste hilsner:

Brian
Talk Active support
--------------------------------------------------------------

om ikke andet kunne de da have svaret at MySQL driveren var noget andet for de nye hoteler, eller noget andet, hvad nu forskellen skulle være...

Mit spørgsmål er så er der nogen der ved hvad der går galt her?

og som alternativ kan jeg opsige dette med fuld refundtion med grundlag "produktet lever ikke op til mine forvendtninger"?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
18. februar 2011 - 18:17 #1
Du mangler i hvertfald at opload nogle billeder?
http://dragracingclubdenmark.dk/upload/pages/thisted53.jpg
Avatar billede monstersurf Praktikant
18. februar 2011 - 18:51 #2
jeps selveste indholdet på siderne kan variere, da det CMS er ved at blive tilpasset...

men logo, login, menu, bunden af siden

databasen og koder er 100% identiske bortset fra database login, og noget domain henvisninger...

med disse ændringer virker CMS'et på eks.
alle .incredible.dk subdomains (web10)
wannafinds windows servere

.... jeg tester det sku på et 3. domain
Avatar billede monstersurf Praktikant
18. februar 2011 - 20:33 #3
MySQL er god nok når jeg trækker dem på kryds...

Jeg mistænker det for at være fordi den lukker en database connection efter den er brugt 1 gang så...

if not RS("noget") = "" then
response.write RS("noget") 'bliver blank/tom fordi den er brugt i IF
end if