Avatar billede shjorth Nybegynder
18. februar 2011 - 17:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cannot override final method Exception

Jeg får denne fejl i mit script:

Fatal error: Cannot override final method Exception::__clone()

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det går ud på ??

Mange tak
Avatar billede webweaver Praktikant
18. februar 2011 - 22:13 #1
Nej. Det er svært at sige, når du intet viser fra dit script af .. Kører du med et bestemt system eller noget? Agavi f. eks?

Der har været nogle fejl med dette. Søg evt. lidt på Google. Men det er svært umiddelbart lige at se hvad din fejl er på nuværende tidspunkt...
Avatar billede Hvepse Nybegynder
19. februar 2011 - 10:40 #2
Kan det være fordi den er Final? Betyder final ikke at den er konstant?
Avatar billede shjorth Nybegynder
06. marts 2011 - 15:01 #3
Det drejede sig om PHP-SDK. Jeg fjernede de to linjer, og derefter virkede det. :)