Avatar billede Thomas_E Nybegynder
17. februar 2011 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af en 404 side

Hej eksperter,

Hvordan kan opsætter man en 404 side i asp 3.0 ?
Jeg ved hvordan man gør det i asp.net, men jeg kan ikke gennemskue hvordan det skal gøres i det gamle asp 3.0. Håber at der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2011 - 15:22 #1
i klassisk ASP har du ikke en konfigurations-fil til opsætning af dette - den letteste måde er at få opsat en custom 404-side gennem IIS'en, så det er noget din webhost skal klare medmindre du har adgang et kontrolpanel.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2011 - 15:29 #2
Bruger du en apache-server, skal du bare oprette (eller redigere i) en fil med navnet .htaccess
http://www.javascriptkit.com/howto/htaccess2.shtml
Avatar billede Thomas_E Nybegynder
28. september 2012 - 08:53 #3
hej keyseroze smid et svar
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2012 - 09:21 #4
svar