Avatar billede RasWol Nybegynder
17. februar 2011 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CMS multi site

Hep hey!

Jeg har fået til opgave at finde et CMS som skal kunne "manage" websites som ligger hos forskellige udbydere.

Dette betyder at jeg gerne vil have en master site som skal være i stand til at tilgå content fra de andre sider. Disse siders information ligger på deres respektive udbyders server.

Som udgangspunkt har jeg kigget på Drupal og Joomla da de er open source = gratis. Så jeg ville hører om der var nogle af jer der kan hjælpe eller pege mig i den rigtige retning af noget software som kan løse mit dilemma?

Mvh Rasmus
Avatar billede jps6kb Novice
18. februar 2011 - 14:04 #1
Hej, du er velkommen til at sende mig en mail på kim(a)b-web.dk hvor du forklarer lidt nærmere hvad du gerne vil have.
Avatar billede magic-mouse Novice
21. februar 2011 - 09:32 #2
Hvis jeg forstår dig ret er det du ønsker en back end med flere front end hvor du kan administrer de forskellige front ends fra en backend ?
Avatar billede RasWol Nybegynder
10. marts 2011 - 09:49 #3
Jeg gik fra et CMS og byggede en simpel backend som tilgå de forskellige front ends DB efter eget valgt. Dette virker efter behov! Ellers tak for hjælpen