Stillingsbetegnelse
Hej Eksperter.I mit nuværende job, har jeg en stillingsbetegnelse, som ikke matcher de opgaver jeg varetager. Min chef og jeg har ikke kunne finde en passende stillingsbetegnelse, og jeg vil derfor høre jer, om i vil komme med et bud på en stillingsbetegnelse, ud fra hvilke opgaver jeg udfører:
Opgaverne er skrevet i sorteret rækkefølge i forhold til hvad jeg bruger mest tid på.
- Udvikling af office applikationer (Avancerede Excel-ark, Access databaser mm. inkl. kodning i VBA).
- Redaktionelt arbejde på vores intranet (for den afdeling jeg hører til).
- Udvikling og vedligeholdelse af Business Intelligence rapporter. (Kort beskrivelse af BI: http://da.wikipedia.org/wiki/Business_intelligence)
- 1. level support til kolleger ifb. med IT problemer (for den afdeling jeg hører til).
- Superbruger (støttefunktion til andre brugere) i forhold til vores intranet og Business Objects.
- Dokumentation og vedligeholdelse af retningslinjer og procedurer i forhold til kundesagsbehandling (for den afdeling jeg hører til).
- Test af ny forretnings-software som har relevans for den afdeling jeg hører til.
- Oplæring af medarbejdere i ny software.
På forhånd tak for hjælpen.